24/04/2025: Er netop kommet hjem fra en frokost på Skomagerkroen. Maden var i top, men serveringen/tjeneren var nær en katastrofe, og det endda til trods for, at tjeneren var indehaveren selv. Flg. gik galt:
- Vi bestilte smørrebrød, og jeg ville have et stort glas fadøl. Vi måtte rykke for mit øl, idet det endnu ikke var serveret, da jeg var halvt færdig med at spise min mad. Det blev så serveret med et "HOV", og "det havde jeg vist glemt". Der var kun 2 andre par i restauranten, så der var ikke travlt!
- Der var ikke salt og peber på nogen af bordene, så igen måtte vi ud i receptionen og bede om det.
- Ved bordet ved siden af os bestilte gæsterne fiskefilet med remoulade. Nogle ønskede remouladen ved SIDEN af fisken, hvilket ikke var noget problem, - MEN remouladen blev serveret OVENPÅ fisken. Igen et "HOV, det glemte jeg vist lige at sige til køkkenet".
- Ved bordet overfor manglede gæsterne også salt og måtte ud til receptionen for at rykke for det.
- Ved samme bord blev der bestilt fiskefilet med rejer, men rejerne blev "glemt", indtil gæsten rykkede for dem.
- Da vi skulle betale, stod der en STOR fadøl på vores regning, til trods for at der kun var blevet serveret et LILLE glas. Da vi gjorde opmærksom på det, fik vi en halvmorsom bemærkning om, at "han vist havde haft lidt travlt i dag". (Der var 3 borde med gæster 2 x 2 gæster og 1 x 6 gæster. Er det at have travlt?????).
Hvis restauranten vil markedsføre sig på at være et pænt sted, er det ikke i orden, at indehaveren forsøger at være morsom hver gang, han laver en fejl. Det må beklages på en ordentlig måde og evt. godtgøres!!!! Priserne er jo ikke i den lave ende, så man må forvente et vist serviceniveau.
Vi giver kun 3 stjerner pga. meget dårlig betjening. Indehaveren må se at "tage skeen i den anden hånd", for ikke alle vil finde sig i ovenstående!
26/02/2025: Amazing food as always, great service but unfortunately a bit cold in the room.